23 Mayıs 2008 Cuma

KraL Fm Programcıları ( AFRİKALI ALİ )

AFRİKALI ALİ

90’lı yılların başında radyoculuğa merak eden binlerce insandan biriydim. Nihayet Taka Süleymanın yanında staj görmeye başladım
. Taka Süleyman Mert Fm’in en deneyimli elemanı idi.Şakayla karışık Afrika’dan geldiğimi, zenci olduğumu dinleyicilere öyle bir anlattık ki bir süre sonra sonra bende Afrika’dan geldiğime inanmış oldum.1972 yılında şubat’ın 12’sinde İstanbul Üsküdar’da doğdum.İlkokul, ortaokul ve liseyi İstanbul’da okudum.Şu an İktisat fakültesi Kamu yönetimi öğrencisiyim.Birçok dernek, vakıf, federasyon ve belediyelerden aldığım ödül ve plaket var.2006 yılında M.G.D(Magazin Gazetecileri Derneği) nin en iyi radyo d.j ödülünü aldım.2003 yılında Radyo Mektupları Görülmüştür adında bir kitabım çıktı.

Şu an kral fm’de 10-13 saatleri arasında yayındayım.

Hiç yorum yok: